Alla inlägg under februari 2009

Av Anonym - 13 februari 2009 18:01

Anorexia
[x] Du känner dig svag.
[x] Du hatar din kropp.
[x] Du har svält dig själv
[x] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[x] Du tycker att du behöver vara smalare
[x] Folk säger alltid att du är smal, men du håller inte med
[x] Du har skadat dig själv
[x] Folk har sagt att du är för smal
[x] Du fryser väldigt lätt
Totalt: 9

Bulimia Nervosa
[ ] Du har spytt upp allting som du har ätit
[x] Du har spytt trots att du inte mått illa
[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[ ] Du använder laxeringsmedel
[ ] Du äter snabbt
[x] Du har tränat så mycket så mycket tills du svimmat
[x] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det
Totalt: 3

Resultat från www.Quizilla.com:

1106627533_nsidechild.jpg
1.You most definately have some sort of eating disorder. You show some classic symptoms of eating disorders. If you don't already know, these are serious disorders that need professional help. If you do already know, than this is just confirmation I suppose. Either way...be true to yourself, in whatever way you feel you need to be. Don't give up on your goals and dreams...whatever they may be. :)

2.You are a normal eater but are on the verge of an eating disorder. STOP! You have no clue what kind of ordeal you're getting yourself into here. An eating disorder is NOT how you want to live your life-you want to be happy and not obsess over such vital things as eating.



 

Av Anonym - 10 februari 2009 22:11

Wow, första inlägget på länge och redan 3 kommentarer. Nice.


Just nu äter jag After Eight. 4 st! HETS!!! Måste sluta äta godis, särskilt chocklad. Vill inte gå upp till 50 kg igen...

Av Anonym - 10 februari 2009 15:22

Jag har gått ned till 49 igen! (tror det beror bland annat på att min dans har börjat igen...) *skitstolt* Nu har jag också ett nytt träningschema för varje dag, matschemat är nog pretty much the same, eller... Lite mer än förut, men det är svårt att bara sluta äta helt när man haft en ''paus''. (En paus som jag skäms över...)


Träning/dag:

50 sit-ups

30 armhävningar (PÅ TÅRNA!)

20 utfall

10 Såna där ''häng-med-benen-i-luften'' övningar, ni vet, man sänker benen långsamt och upp igen etc.

Plankan i 1 min.


Bra va?!


Matschema:

Frukost: En macka och typ ett äpple. (macka med bara smör, ochtyp örtsalt, jag vet att man inte ska käka smör och så, men börjar som sagt enkelt.) Té.

 Lunch: Gurka, tomat och vatten. Kanske lite ris också.

Middag: Så lite det går utan att mamma och pappa märker det.


Spyandet, eller iaf försöken till spyandet, lägger jag på hyllan. Kanske klarar mig utan det, vad tror ni?


Av Anonym - 1 februari 2009 00:19

Jag blir så trött på folk. Fick en kommentar från ''SW'', där det stod: ''Ät för fan vill du ha ett skelett som en 65åring innan du fyllt 20 eller? kram.''

SOM OM DET ÄR SÅ JÄVLA ENKELT?! SOM OM DET BARA ÄR ATT BESTÄLLA EN CHEESEBURGER PÅ MCDONALDS MED STOR POMMES FRITES OCH COLA? DET ÄR JU BARA ATT ÄTA? ELLER HUR?


Ibland undrar jag hur folk tänker, vad tror dem, att jag VILL, att jag GILLAR, mitt beteende? Att jag vill ha ett skelett som en 65åring innan jag fyllt 20? Men vet ni att jag, faktiskt så JÄVLA gärna vill sätta tänderna i den där cheeseburgern utan att tänka på alla kalorier och all träning och alla försök till att spy innan jag kan känna mig fin igen.


Jag mår så jävla dåligt av att tänka på det.


Just nu är jag duktig dock: Äter godis, det var länge sedan jag gjorde det. Och jag har gått upp till 50 kg :) (*usch*)

Presentation

Omröstning

Borde jag;
 Gå upp?
 Gå ner?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards