Alla inlägg under mars 2009

Av Anonym - 5 mars 2009 14:13

Man ser knappt mina revben längre, fan!

Nu finns jag på bloglovin, ni kan prenumerera på mig där om ni vill :)

Helt gratis och ni får reda på när jag skrivit något nytt!

KRAM

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/106752/thin-is-beautiful?claim=f5e63xteu96">Följ min blogg med bloglovin</a>

Av Anonym - 5 mars 2009 13:38

Enligt http://pinkballerinagirl.moonfruit.com , mig och många andra. Dock vill jag påpeka att jag inte vill att någon ska följa dessa utom mig själv, jag lägger upp dem här endast för att jag ska påminnas, och aldrig, aldrig, glömma.


1. If you aren't thin, you're ugly.
2. Being thin is way more important than being healthy.
3. You must do anything to make yourself look thinner.
4. Thou shall not eat without feeling guilty.
5. Thou shall not eat fattening foods without punishing yourself accordingly.
6. Thou shall always count calories.
7. The scale is everything.
8. Losing=Life, Gaining=Death.
9. You must become thin.
10. Being thin and perfect are signs of true determination.

Av Anonym - 2 mars 2009 20:39

Jag har gått upp, till 52 jävla kilo, och mitt midjemått är numera 68 cm.

Jag mår illa  och hatar mig själv.

Jag ska ner.

Jag MÅSTE gå ner.

Mitt mål att gå ned till 43 kg känns så JÄVLA långt borta.

Samtidigt  är jag så galet rädd för att någon ska märka, märka att jag börjar sluta äta igen.

Jag klarar inte av det här, känner mig ynklig och rädd hela tiden. Panik, ångest och illamående. Jag behöver hjälp.

Av Anonym - 1 mars 2009 17:49

Jag har gått upp till 52, igen, JAG HATAR MIG SJÄLV.


Förlåt att jag inte skrivit på så länge, varit i fjällen hela veckan med min kompis H.


Tankarna har kommit tillbaka, och då menar jag, allvarligt tillbaka. Jag kan inte tänka på annat än mat, så fort jag äter något stockar det sig i halsen och jag vill bara spy. Samtidigt vill jag inte tillbaka till helvetet där jag knappt kunde få i mig en liten macka utan smör. Det är som ett krig mellan ''viljan att äta'' och ''viljan att låta bli''.

Presentation

Omröstning

Borde jag;
 Gå upp?
 Gå ner?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards