Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Ångest och Återfall, The ÅÅ-club

Av Anonym - 2 mars 2009 20:39

Jag har gått upp, till 52 jävla kilo, och mitt midjemått är numera 68 cm.

Jag mår illa  och hatar mig själv.

Jag ska ner.

Jag MÅSTE gå ner.

Mitt mål att gå ned till 43 kg känns så JÄVLA långt borta.

Samtidigt  är jag så galet rädd för att någon ska märka, märka att jag börjar sluta äta igen.

Jag klarar inte av det här, känner mig ynklig och rädd hela tiden. Panik, ångest och illamående. Jag behöver hjälp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym - 6 februari 2010 21:02


Filling my empty heart with alcohol.    Nu ska jag ut, festa, alkohol på tom mage = färre kalorier men större baksmälla imorgon. Jag vill bli så jävla full. Glömma allt och alla. Men samtidigt vill jag inte dricka och gå upp, gått ned till 50,5 k...

Av Anonym - 31 januari 2010 22:10


En av anledningarna till att jag är så pass sårbar just nu att jag låter Ana kom in i mitt liv på heltid igen, är för att du lämnade mig. Det låter så patetiskt, så hemskt, så elakt, men det är sant. Om jag inte blivit lämnad och fått mitt hjärta kro...

Av Anonym - 30 januari 2010 18:31

Hello honeys, I'm back, back in hell. Förlåt för att jag inte varit aktiv på så länge, har hållt på med den gamla vanliga skiten: Trott att jag var frisk. LiesLiesLies. Jag kommer aldrig bli frisk, hur mycket jag än försöker.   Sen jag sist skr...

Av Anonym - 5 mars 2009 14:13

Man ser knappt mina revben längre, fan! Nu finns jag på bloglovin, ni kan prenumerera på mig där om ni vill :) Helt gratis och ni får reda på när jag skrivit något nytt! KRAM <a href="...

Av Anonym - 5 mars 2009 13:38

Enligt http://pinkballerinagirl.moonfruit.com , mig och många andra. Dock vill jag påpeka att jag inte vill att någon ska följa dessa utom mig själv, jag lägger upp dem här endast för att jag ska påminnas, och aldrig, aldrig, glömma.   1. If you aren...

Presentation

Omröstning

Borde jag;
 Gå upp?
 Gå ner?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards